2010. augusztus 10., kedd

Ovis ajándék és még egy apróság

A helyzet a következő..mivel nekem mostanság egy kicsivel több munkám van, így napközben kiköltözünk a kertbe, ahol felügyelem a manókat és közben varrogatok. Néha az eső bezavar minket a lakásba, de ahogy kisüt a nap,máris kimerészkedünk újra.
Az elmúlt napokban ovis jeleket szerkesztettem ( na jó, hazudok, azt inkább Vanda csinálta ), és pólókat terveztem. Holnap ballagás van az oviban és az óvónénik valami személyes dologgal akarnak kedveskedni a gyerekeknek. Tekintettel, hogy a VUK csoportba járnak ( remélem, hogy ezt leírhatom..), ezért maga a kis róka adott volt. Gondoltam, hogy jól mutatna, ha a hátoldalra rányomtatnám a nevüket és azért, hogy ők is kitalálják, hogy kié is a póló, tekintettel, hogy még nem mindenki tudja a nevét leírni..így odakerült az ovis jelük is:-) Szerintem helyesek lettek:-)

..és egy újabb neszi...szeretem a vidám színeit:-)...ezt megtartom:-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése