2010. augusztus 10., kedd

Táska és üléshuzat

...akkor az ember egy kicsit többet tud a varrógépnél ülni. Ennek egyenes következménye, hogy elkészült egy ajándék táska ( amit lehet, hogy megtartok )..
Most, hogy megtanultam nagyi négyzetet horgolni, rögtön kerestem egy helyet, ahol felhasználhatom eme tudásomat:-)
Ezúton is nagy köszönetet mondok Edige-nek, aki volt olyan kedves és szabás mintát küldött nekem. Az Ő táskái bizony szebbek az enyémnél, de mindig tanul az ember:-)




..és még.:-) Mivel Marci autó sülésének huzata borzalmas állapotban volt, ezért vásároltam egy szabás mintát a Varázsolló műhelyében, amit nagyon csekély összegért on-line letölthettem és Miss Scotty útmutatója alapján varrtam egy új huzatot. Az anyagot az IKEA-ban vettem. Nem tökéletes még, mert nagyon nagyok az öv terelő lyukak, de ez még a használati útmutató előtt készült, így a takaró része lemaradt. Nem, baj, így használjuk és már készül is a következő, amibe nem szivacsot teszek ( 6 tűt eltörtem ), hanem vastagabb vatelint...így majd tudom cserélgetni:-)






2 megjegyzés:

  1. Eszméletlen milyen ügyes és kreatív vagy, nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Anna. majd ennek az elkészítését is publikálom..képekkel, mert szeretném téliesített változatban is megcsinálni.

    VálaszTörlés