2011. szeptember 27., kedd

újabb Marci pulcsi







7 megjegyzés:

  1. ez tök cukker. van szabásmintád, vagy egy másik alapján gyártod?

    VálaszTörlés
  2. Szia!Nagyon jó! Pont tegnap nézegettem ezt a mintájú bébi soft-ot és próbáltam elképzelni,hogy milyen lenne baba ruhának...aztán végül egy színűt vettem. De most,hogy láttam legközelebb nem hagyom ki ezt sem:)

    VálaszTörlés
  3. á:van egy hasonló szabásmintám, az alapján csinálom, max az elején módosítok

    VálaszTörlés
  4. Anita: próbáld kombinálni a kettőt. pl. ha melegítő együttest csinálsz, akkor valamelyik egyszínűből legyen, mert, ha mindkettő ilyen színes, az lehet, hogy más sok.

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus a blogod!!!
    Hol lehet ilyen jó kis anyagot kapni? Csinálnék az unokámnak!

    VálaszTörlés
  6. Ezt egy picike röltexben vettem...métere talán 1450 ft volt..és egy ekkorka pulcsira elég a hossza és még egy picike, hogy a kapucnija is elférjen

    VálaszTörlés